Foto: Shutterstock
Autoražotāji pēdējo gadu laikā ir izstrādājuši daudzus jaunus elektriskos modeļus. Katrs zīmols cīnās par vietu jaunajā tirgus sektorā, un pircēju simpātiju iekarošanai tiek izmantotas dažādas stratēģijas.

Vairums uzņēmumu ir iesaistījušies neoficiālās sacensībās par to, kurš piedāvās elektroauto ar vislielāko sniedzamību. Tiek meklētas iespējas radīt ietilpīgākus akumulatorus un eksperimentēts ar elektromotoru jaudu, taču tas vienmēr iespaido akumulatoru izmēru, svaru, kā arī automašīnas cenu. Augsta cena ir pieņemama dārgāko un ātrāko elektromobiļu segmentā, tomēr tas neder visiem pārējiem. Tādēļ daļa ražotāju meklē zelta vidusceļu, kas nodrošina pircēju pamatprasības – vienam cilvēkam vai ģimenei piemērotu transportu par saprātīgu cenu.

Piemēram, kompaktais "Citroën ë-C4" un "Volkswagen ID.3" maksā attiecīgi no 34 990 eiro un no 36 865 eiro. Franču auto ar vienu uzlādi var nobraukt līdz 357 km, bet vācu – līdz 347 km. Salīdzinājumam: vienu pakāpi augstākā segmentā pieejamā "Kia EV6" bāzes cena ir 59 490 eiro, un tam ar pilnu uzlādi vajadzētu spēt veikt vismaz 500 km.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!