Baltijā gandrīz pusei auto pircēju nav svarīgi, no kā viņi iegādājas auto – no uzņēmuma vai fiziskas personas, liecina "Longo Group" veiktā Baltijas autovadītāju aptauja. Latvijā un Lietuvā tie ir 47%, bet Igaunijā 38% no aptaujātajiem. Mūsu ziemeļu kaimiņvalstī, salīdzinot ar 2020. gadu, cilvēku skaits ar šādu viedokli nav mainījies, Lietuvā ir nedaudz samazinājies un Latvijā – palielinājies.
Lietuvā un Latvijā autovadītāji līdzīgi dod priekšroku pārdevējam-privātpersonai (attiecīgi 25% vai 24%) un pārdevējam-uzņēmumam (abās valstīs 29%). Savukārt Igaunijas iedzīvotāji atšķiras ar izteiktāku uzticēšanos juridiskajām personām, jo 46% no aptaujas dalībniekiem ir būtiski, ka auto viņi pērk tieši no uzņēmuma.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit