Komercauto nākotne: vai ūdeņradis aizstās dīzeli un kur paliks elektrība
Foto: Shutterstock
Aplūkojot pēdējo gadu tendences vieglo auto jomā, kļūst skaidrs, ka tradicionālos benzīna un dīzeļdegvielas dzinējus vairākumā gadījumu aizstās elektriskā piedziņa. Savukārt komerctransportam, kam ir jāapmierina arvien augošās patērētāju vajadzības, ražotāji joprojām meklē dažādas alternatīvas klasiskajai degvielai. Viena no tām ir ūdeņradis.

Elektrība – pilsētā, ūdeņradis – uz lielceļiem

Elektrisko komercauto klāsts nepārtraukti paplašinās. Lielākajai daļai ražotāju ir vismaz viens šāds modelis, savukārt daži zīmoli paguvuši nokomplektēt iespaidīgu sava piedāvājuma daļu. Piemēram, "Volkswagen" pārdod "e-Crafter" un izmēros mazāko elektrisko "ID.Buzz", kas arī drīzumā nonāks tirgū. "Renault" piedāvā "Master E-Tech", bet "Peugeot" pieejami vairāki pilnībā elektrificēti komercmodeļi: "e-Partner", "e-Expert" un ietilpīgais "e-Boxer".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!