Līdz 90 eksemplāru tirāžai ierobežotais sporta automašīnas "Toyota GR Supra Jarama Racetrack Edition" izlaidums ir labs iemesls atskatīties uz vairāk nekā 40 gadus garo japāņu "coupe" vēsturi: no pašas pirmās paaudzes, kam vēl bija kopīgas virsbūves daļas ar "Toyota Celica" līdz 90. gadu "Porsche beater" ar episko divturbīnu rindas "sešinieku".
Sākums – mazliet labāka "Celica"
"Toyota Supra" tika izstrādāta 70. gadu beigās kā dārgāka jau agrāk iznākuša un vēlāk ne mazāku popularitāti iemantojuša divdurvju modeļa "Celica" modifikācija. Modelis tā arī saucās – "Toyota Celica Supra", kur otrais vārds aptuvenā tulkojumā bija jāsaprot kā "pārspēt" vai "pārsniegt".
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit