Autobūves attīstību vienmēr ir virzījušas drosmīgas tehniskās idejas. Tomēr ne visi pagātnes izgudrojumi iesakņojušies vienādi spēcīgi – ir tehnoloģijas, ko izmanto joprojām, un ir tādas, no kurām palikuši daži elementi vai pat tikai ideja. Taču pat šajā gadījumā jānovērtē inženieri, kas īstenojuši unikālās ieceres, – bez viņu ieguldījuma auto vēsture ne tuvu nebūtu tik interesanta un daudzveidīga.
Viens no šādiem nedaudz piemirstiem inženiertehniskā progresa piemēriem ir balstiekārtas tehnoloģija "Activa", ko 1994. gadā ieviesa "Citroën". Faktiski tā bija uzlabota un savam laikam novatoriska otrās paaudzes "Hydractive" balstiekārta.
Ideja bija vienkārša, bet ļoti efektīva – lai novērstu virsbūves svārstības, automobilim uzstādīja divas elektroniski vadāmas papildu sfēras un divus hidrauliskos cilindrus. Tādā veidā franču ražotājs, kas savu ceļu uz panākumiem bija bruģējis ar gaitas komfortu, nu patīkamas braukšanas prioritātei pieplusoja arī labāku vadāmību.