Kompānijas BMW elektromobiļu "i" nodaļas interjera dizainers Matiass Junghans uzskata, ka milzīgo ekrānu modei automobiļos gaidāms drīzs gals. Pēc viņa domām, tendence, ko aizsāka "Tesla" ar 17 collu milzīgo ekrānu "Model S" spēkratā, "paliks pagātnē", bet "melno stikla virsmu" vietā automobiļos vietu ieņems tehnoloģijas, kas spēs pildīt tādas pašas funkcijas. Šādu prognozi viņš izteicis vebinārā kopā ar kolēģiem no "Polestar" un "Pininfarina".
Junghans savā prezentācijā norādīja, ka sistēmas, kas darbojas uz mākslīgā intelekta pamata, izpildīs arvien vairāk un vairāk funkciju, tostarp ar balss saziņas palīdzību. Mūsdienās ekrāni aizņem aizvien vairāk vietas automobiļa salona priekšējā panelī, bet nākotnē tiem būs mazāka nozīme, līdz ar to tie arī gabarītos būs mazāki un priekšējā panelī parādīsies tikai nepieciešamības gadījumā.
Turklāt liekie ekrāni novērš autovadītāja uzmanību no ceļa. Šai problēmai risinājumu ir radis, piemēram, "Continental" – šī kompānija ir izstrādājusi ekrānu priekšā sēdošajam pasažieriem, kā attēls pie stūres sēdošajam praktiski nav redzams, jo viņu sasniedz mazāk nekā viens procents ekrāna izstarotās gaismas.