Foto: Publicitātes foto
Salīdzinot ar privātajiem elektroauto, elektriskās kravas mašīnas pagaidām ir kas īpašs. Taču tikai retais šaubās, ka nākotne pieder tieši šādiem transportlīdzekļiem. Tāpēc uzņēmumi, iestādes un organizācijas, kas rūpējas par ilgtspēju, domā, kā to padarīt par realitāti.

Nesenā konsultāciju un tirgus izpētes uzņēmuma "BlueWeave Consulting" pētījumā konstatēts, ka kravas elektroauto tirgus pagājušajā gadā pasaulē sasniedza 20,3 miljardus eiro. Atbilstoši prognozēm tuvākajā nākotnē šis segments katru gadu pieaugs gandrīz par 15 procentiem un līdz 2028. gadam sasniegs 50 miljardus eiro. "Mēs jūtam lielu interesi par šādām mašīnām gan no valsts iestādēm, gan no privātiem uzņēmumiem," saka Zviedrijas ražotāja "Scania" pārstāvošās Austrijas firmas "Wiegele Trucks" izpilddirektors Ralfs Švaigers.

Šī gada sākumā "Wiegele Trucks" Austrijas energokompānijai "Conversio" piegādāja vienu "Scania 25 P" kravas elektroauto, kas ar vienu uzlādi var nobraukt līdz 250 kilometriem. Tagad šī mašīna pārvadā fotoelektriskos moduļus un komponentus starp "Conversio" bāzēm Vīnē, Burgenlandē un Štīrijā. "Mēs piedāvājam videi saudzīgus enerģijas risinājumus, tāpēc kravas elektroauto lieliski iekļaujas mūsu konceptā. To var uzskatīt par vēl vienu apliecinājumu mūsu virzībai uz ilgtspēju," stāsta "Conversio" vadītājs Johanness Hofers.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!