Iesaistīties autosportā ir īpaši izdevīgi tad, ja šajā avantūrā iniciatīvu uzņemas kāds partneris. Piemēram, "Porsche" grupas sasniegumi rallija sacīkstēs, iespējams, nebūtu tik stabili, ja komanda nebūtu startējusi kopā ar "Michelin", savukārt "Citroën" dominance pasaules rallija čempionātā bez partnerības ar "Total" varētu būt beigusies ātrāk.
Vēl viena liela sadarbības priekšrocība ir tā, ka sportā iegūto pieredzi var izmantot nevis viena, bet gan vairākas iesaistītās puses. Inženiertehniskie risinājumi agri vai vēlu tiek pārnesti no sacīkšu uz sērijveida modeļiem, tāpēc rezultātā galvenais ieguvējs vienmēr ir pircējs, kas brauc ar labāku mašīnu.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit