Mūsdienu auto būtībā ir kā viedtālrunis, tikai uz riteņiem. Taču tādā gadījumā autobraucēji pamatoti varētu jautāt: ja reiz auto ir kā tālruņi, kāpēc ražotāji nopūlas izstrādāt savu operētājsistēmu, nevis izmanto "Google" vai "Apple" programmatūru? Izrādās, viss nav tik vienkārši.
Nevar arī teikt, ka autoražotāji nemaz neizmanto "Google Android" vai "Apple iOS", jo visos jaunajos auto modeļos viedtālruni ir iespējams pieslēgt multimediju sistēmai, lai straumētu mūziku vai lietotu navigāciju, un to izmanto absolūti lielākā daļa braucēju.
Tomēr tas nenozīmē, ka automobiļu multimediju sistēmas pamatā ir lielās viedtālruņu platformas. Gluži otrādi: parasti auto ražotājiem ir veselas nodaļas, kas neatlaidīgi rada ekskluzīvas, tikai savām mašīnām domātas sistēmas. Turklāt daudzi uzņēmumi šim mērķim izmanto ne tikai savu darbinieku talantus, bet arī sadarbojas ar pazīstamiem industrijas smagsvariem, piemēram, "Continental" un "Bosch".