Piemēram, šajā nedēļas nogalē Kurzemes piekrastē notiek dažādi zvejnieksvētku pasākumi, un, braucot uz tiem no Rīgas ar automobili, vietā ir izmaksu jautājums – vai braukt pa ierasto Jūrmalas apvedceļu, vai arī tomēr samaksāt divu eiro iebraukšanas maksu Jūrmalā un uz Talsu šosejas izbraukt pa taisno. "Delfi" šo dilemmu nolēma pārbaudīt praksē un devās ceļā pa abiem maršruta variantiem, lai pārliecinātos, kurš no tiem ir ekonomiskāks.
Divu eiro maksa par iebraukšanu Jūrmalā atbilst precīzi viena litra degvielas izmaksām. Lai uz šo īsāko maršruta variantu līdz Talsu šosejai "atpelnītu" šos divus vai vēlams pat vairāk eiro salīdzinājumā ar braukšanu pa "bezmaksas" Jūrmalas apvedceļu, automobilim jābūt diezgan "ēdelīgam", jo uz šī aptuveni kopumā 20 kilometru maršruta garuma atšķirība no Jūrmalas caurlaides līdz Talsu šosejai Kauguros caur pilsētu vai pa apvedceļu ir septiņi kilometri.
Ņemot vērā, ka jaunākie autodīleru demonstrācijas automobiļi mūsdienās jau ir vai nu hibrīdi, vai nu simtprocentīgi elektromobiļi, praktiskajam eksperimentam "Delfi" izvēlējās diezgan apetītlīgu lietoto automobili – 2000. gadā "Jaguar" ražoto modeļu flagmani "Daimler Super V8", kas ir aprīkots ar četru litru V8 kompresormotoru un piecpakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv