Viena galva labi, divas labāk: autoražotāji apvienojas ar IT uzņēmumiem
Foto: Publicitātes foto
20. gadsimta sākumā automašīnas būtiski mainīja cilvēku dzīvi, un tagad tieši to pašu dara modernās tehnoloģijas. Bet kas notiktu, ja apvienotu viedās sistēmas un spēkratus? Vai tas pavērtu jaunas iespējas vai radītu nejēdzīgu hibrīdu? Gan autoražotāji, gan tehnoloģiju izstrādātāji šķiet vienisprātis, ka sadarbība nāktu par labu.

Internets, viedtālruņi, sadzīves tehnika, virtuālā realitāte un saziņa – bez tā mūsu ikdiena nav iedomājama. Tāpat kā bez auto. Tā kā mēs daudz laika pavadām automašīnā, tad varam izmantot to, ne tikai lai nokļūtu izvēlētajā galamērķī, bet arī lai veiktu mājas darbus. Vismaz tāds ir autoražotāju un tehnoloģiju kompāniju redzējums.

Piemēram, "Volkswagen" jau sadarbojas ar "Microsoft", "Volvo" strādā ar "Google", bet "Stellantis" grupa, kurai pieder "Peugeot", "Jeep", "Citroën" un citi zīmoli, īsteno kopīgus mērķus kopā ar "Amazon". Kāpēc labāk izmantot šādu sadarbības modeli, nevis mēģināt visu radīt pašiem?

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!