
Internets, viedtālruņi, sadzīves tehnika, virtuālā realitāte un saziņa – bez tā mūsu ikdiena nav iedomājama. Tāpat kā bez auto. Tā kā mēs daudz laika pavadām automašīnā, tad varam izmantot to, ne tikai lai nokļūtu izvēlētajā galamērķī, bet arī lai veiktu mājas darbus. Vismaz tāds ir autoražotāju un tehnoloģiju kompāniju redzējums.
Piemēram, "Volkswagen" jau sadarbojas ar "Microsoft", "Volvo" strādā ar "Google", bet "Stellantis" grupa, kurai pieder "Peugeot", "Jeep", "Citroën" un citi zīmoli, īsteno kopīgus mērķus kopā ar "Amazon". Kāpēc labāk izmantot šādu sadarbības modeli, nevis mēģināt visu radīt pašiem?
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit