Foto: Shutterstock
Pandēmijas laikā starptautiskajām piegāžu ķēdēm ieslīgstot krīzes režīmā, jaunas automašīnas kļuva aizvien nepieejamākas, tādēļ cilvēki vairāk iegādājās motociklus. Taču lietots motocikls var būt visai riskants ieguldījums, jo tam ir lielāka iespēja iekļūt negadījumā, informē transportlīdzekļu vēstures atskaišu platforma "CarVertical". Kā rezultātā pircēji biežāk riskē iegādāties bojātu motociklu.

Pārvietojoties ar bojātu motociklu riskējat krietni vairāk nekā ar bojātu automašīnu. Nekvalitatīvi veikts remonts pēc negadījuma var novest pie ievērojama braukšanas drošības līmeņa krituma. Motociklu gadījumā šāda tipa remonts var sekmēties ar nopietnām un pat letālām sekām. Piemēram, Lielbritānijā motociklu īpašniekiem draud par 62 reizēm lielāks risks iekļūt letālā negadījumā, nekā citu transportlīdzekļu vadītājiem.

Taču slēpti defekti pēc avārijām nav vienīgais lietoto transportlīdzekļu tirgus risks. Pastāv arī nepatiesa jeb sagrozīta nobraukuma, neatsauktu rūpnīcas brāķu riski. Cik gan izplatīta ir krāpniecība, pārdodot motociklus un kā pircēji var no tās izvairīties?

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!