Pārvietojoties ar bojātu motociklu riskējat krietni vairāk nekā ar bojātu automašīnu. Nekvalitatīvi veikts remonts pēc negadījuma var novest pie ievērojama braukšanas drošības līmeņa krituma. Motociklu gadījumā šāda tipa remonts var sekmēties ar nopietnām un pat letālām sekām. Piemēram, Lielbritānijā motociklu īpašniekiem draud par 62 reizēm lielāks risks iekļūt letālā negadījumā, nekā citu transportlīdzekļu vadītājiem.
Taču slēpti defekti pēc avārijām nav vienīgais lietoto transportlīdzekļu tirgus risks. Pastāv arī nepatiesa jeb sagrozīta nobraukuma, neatsauktu rūpnīcas brāķu riski. Cik gan izplatīta ir krāpniecība, pārdodot motociklus un kā pircēji var no tās izvairīties?
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit