Aptaujā secināts, ka 13% par auto pieejamību ir ļoti satraukti, kamēr 41% daļēji. Vairāk noraizējušies ir respondenti vecumā no 18-29 gadiem (61%), turklāt Kurzemē un Latgalē vairāk nekā citviet Latvijā.
"Moller Auto" eksperti atzīst, ka joprojām auto industrijā atrodamies līdz šim netipiskā situācijā, kad pieprasījums pēc jauniem transportlīdzekļiem ir lielāks nekā piedāvājums, kas radījis zināmu nervozitāti ne tikai industrijā, bet arī patērētājos, liekot rēķināties ar vairākiem globāliem faktoriem brīdī, kad tiek plānota transportlīdzekļa iegāde tagad vai tuvākajā perspektīvā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit