Pēdējo mēnešu laikā, strauji pieaugot elektroenerģijas cenām, CSDD ātrās uzlādes tīklā "e-mobi" elektromobiļa akumulatora rezerves papildināt bija bezmaz lētāk nekā no tradicionālās mājsaimniecības elektroligzdas. Tas tāpēc, ka CSDD nevarēja paaugstināt savu tarifu bez Ministru kabineta noteikumu grozījumiem, tomēr šobrīd tas ir izdarīts, tādēļ cena no 0,15 eiro minūtē ir paaugstināta vairāk nekā trīskārtīgi – līdz 0,53 eiro minūtē.
Ja samērā ekonomisks elektromobilis (piemēram, "Renault Zoe" vai "VW ID.3") uz 100 km patērē 15 līdz 20 kWh enerģijas un ja tas spējīgs uzņemt "e-mobi" tīkla maksimālo 50 kW uzlādes jaudu, līdz šim 100 km distance, lādējoties "e-mobi" tīklā, izmaksāja 2,7 līdz 3,6 eiro, tad šobrīd tie ir jau 9,54 līdz 12,72 eiro. Par šādu naudu var iegādāties 5,5 līdz 7,4 litrus benzīna, kas veido paritāti ar gana ekonomisku iekšdedzes automobili.
Smagāki un jaudīgāki elektromobiļi, piemēram, "Audi e-tron" vai "Porsche Taycan", braucot samērā dinamiski, patērē ap 30 kWh uz 100 km. Līdz šim elektroenerģija "e-mobi" tīklā šādam patēriņam izmaksāja ap 5,4 eiro, bet tagad – 19,08 eiro, par ko var iegādāties 11 litrus benzīna. Arī samērā dinamiska iekšdedzes dzinēja auto gadījumā tas veido paritāti ar elektroauto uzlādi "e-mobi" ātrās uzlādes staciju tīklā. Savukārt, ja elektromobilis nav spējīgs uzņemt pilno stacijas 50 kW uzlādes jaudu, piemēram, pirmo ražošanas gadu "BMW i3" vai "Nissan Leaf", tad elektroenerģijas izmaksas uz 100 km "e-mobi" tīklā iznāks vēl dārgākas.