Pēc Krievijas iebrukuma Ukrainā ieviestās rietumu sankcijas apgrūtina "Lada" automobiļu ražošanu trūkstošo importa detaļu dēļ. Šī iemesla dēļ ir apgrūtināts arī markas dīlercentru darbs, kuriem nav produkcijas, ko tirgot. Lai dīlercentri izdzīvotu, "AvtoVAZ" no šī mēneša oficiāli atļāvis "Lada" izplatītājiem savās tirdzniecības telpās tirgot arī citu marku spēkratus.
Jau no septembra sākuma Piemaskavas "Lada" dīlercentru salonos bija redzami arī ķīniešu "Dongfeng" markas jaunākie modeļi. Kā medijiem paskaidrojis "AvtoVAZ" viceprezidents tirdzniecības un mārketinga jomā Dmitrijs Kostromins, laikā, kad "Lada" modeļu gamma bija pilna, markas dīleriem bija aizliegts savos salonos piedāvāt vēl citu marku modeļus, tomēr tagad situācija ir mainījusies.
Pēc iebrukuma Ukrainā ieviesto sankciju dēļ pavasarī Krievijas tirgu pameta vairums autoražotāju, tādēļ dīlercentri, lai izdzīvotu, uzsāka sadarbību ar Ķīnas autoražotājiem. Ne tikai "Lada", bet arī agrākie, piemēram, populāro vācu auto marku izplatītāji šobrīd tirgo ķīniešu automobiļus.
Tāpat ievērojami ir pieaugušas arī "Lada" jauno automobiļu cenas, piemēram, populārais "Vesta" modelis šobrīd maksā ap 2,3 miljonus rubļu jeb 38 tūkstošus eiro, par ko jau var iegādāties diezgan lepnu ķīniešu apvidnieku.