Foto: Publicitātes foto
Daudzas universālās lietotnes ērtuma ziņā nu jau apsteidz specializētās elektronikas ierīces, un tas attiecas arī uz navigācijas sistēmām. Lielākā daļa autoražotāju pašlaik atrodas pārejas posmā ar lietotņu spoguļošanu un vienlaikus kopā ar pieredzējušiem uzņēmumiem izstrādā nākamās paaudzes integrētās navigācijas sistēmas. Abos gadījumos lietotāji gaida vienu un to pašu: informācijas atjaunināšanu reālajā laikā.

Lai "Android Auto" un "Apple CarPlay" saskarnes izmantotu mašīnā, vairākumā gadījumu tām joprojām ir nepieciešams kabelis. Tas ir viens no nedaudzajiem trūkumiem salīdzinājumā ar integrēto navigāciju. Autoražotāji to labi apzinās un meklē partnerus, kas paātrinātu attīstību.

"Porsche" sadarbojas ar "Mapbox" un pēta jaunas lietojumprogrammu kartēšanas metodes, "Here" apmācīs BMW navigāciju izprast lietotāju vajadzības, bet "Peugeot", "Citroën" un citi "Stellantis" grupas zīmoli ir izvēlējušies "TomTom" nākamās paaudzes mākoņnavigāciju. Pēdējā no minētajām tehnoloģijām nereti tiek saukta par nopietnāko konkurenti "Google Maps" un giganta "Waze" lietotnei. "TomTom" navigācija ļaus pastāvīgi atjaunināt kartes un paredzams, ka visa redzamā informācija būs tikpat aktuāla kā lietotnēs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!