Lai "Android Auto" un "Apple CarPlay" saskarnes izmantotu mašīnā, vairākumā gadījumu tām joprojām ir nepieciešams kabelis. Tas ir viens no nedaudzajiem trūkumiem salīdzinājumā ar integrēto navigāciju. Autoražotāji to labi apzinās un meklē partnerus, kas paātrinātu attīstību.
"Porsche" sadarbojas ar "Mapbox" un pēta jaunas lietojumprogrammu kartēšanas metodes, "Here" apmācīs BMW navigāciju izprast lietotāju vajadzības, bet "Peugeot", "Citroën" un citi "Stellantis" grupas zīmoli ir izvēlējušies "TomTom" nākamās paaudzes mākoņnavigāciju. Pēdējā no minētajām tehnoloģijām nereti tiek saukta par nopietnāko konkurenti "Google Maps" un giganta "Waze" lietotnei. "TomTom" navigācija ļaus pastāvīgi atjaunināt kartes un paredzams, ka visa redzamā informācija būs tikpat aktuāla kā lietotnēs.