Foto: Publicitātes foto

Ievadot jaunu ēru, 103 gadus senais "Citroën" zīmols piesaka jaunu identitāti un logotipu. Jaunajā laikmetā tas gatavojas iespējami ātri realizēt savu misiju – padarīt elektrisko mobilitāti pieejamu visiem.

Jaunais logotips ir interpretācija par oriģinālu, ko savulaik radīja zīmola dibinātājs Andrē Sitroens. Iedvesmu tam viņš bija smēlies no sava pirmā metālapstrādes uzņēmuma, kas ražoja pārvadus ar zīmīgiem V-formas zobiem. Kopš tā laika atsauce uz šo plaši pazīstamo tehniskās cilmes "deux chevrons" vienmēr bijusi galvenā "Citroën" identitātes zīme.

Jaunā emblēma iezīmē zīmola attīstību un pāreju uz jaunu laikmetu. Vertikālajā ovālā ietvertais logo runā jau citādā dizaina valodā – šī vizuāli izteiksmīgā emblēma kļūs par momentānas atpazīstamības zīmi visos "Citroën". Jauno logotipu papildina jauna zīmola identitātes programma un jauna zīmola signatūra, kas sola – "Nothing Moves Us Like Citroën" jeb "Nekas mūs neved uz priekšu tā kā Citroën".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!