Ievadot jaunu ēru, 103 gadus senais "Citroën" zīmols piesaka jaunu identitāti un logotipu. Jaunajā laikmetā tas gatavojas iespējami ātri realizēt savu misiju – padarīt elektrisko mobilitāti pieejamu visiem.
Jaunais logotips ir interpretācija par oriģinālu, ko savulaik radīja zīmola dibinātājs Andrē Sitroens. Iedvesmu tam viņš bija smēlies no sava pirmā metālapstrādes uzņēmuma, kas ražoja pārvadus ar zīmīgiem V-formas zobiem. Kopš tā laika atsauce uz šo plaši pazīstamo tehniskās cilmes "deux chevrons" vienmēr bijusi galvenā "Citroën" identitātes zīme.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit