Straujais inflācijas kāpums ir skāris teju ikvienu nozari. Līdz ar cenu kāpumu, neizbēgami mainās arī iedzīvotāju tēriņu paradumi. "Gjensidige Latvija" eksperti apskata, kā inflācija ietekmējusi auto īpašnieku KASKO (brīvprātīgā sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšana) polises iegādes tendences.
"Gjensidige Latvija" pieejamie dati liecina, ka šobrīd aptuveni katrs septītais klients, kas iegādājies OCTA apdrošināšanu, ir iegādājies arī KASKO polisi. Turklāt apdrošināšanas kompānijas eksperti norāda, ka kopumā pēdējo trīs gadu laikā pieprasījums pēc KASKO apdrošināšanas ir ar pieaugošu tendenci.
"Arvien vairāk klientu uzskata, ka ir svarīgi pasargāt savu transportlīdzekli no dažādu risku iestāšanās. Protams, zināmu ietekmi uz KASKO apdrošināšanas pieprasījumu pēdējo trīs gadu laikā atstāja arī pandēmija un tās radītās sociālekonomiskās sekas, kas ir strauji pieaugošā inflācija, mazāka transportlīdzekļu kustība, attālināta darba iespējas u.c. Šajos brīžos, īslaicīgi, KASKO apdrošināšanas produkta pieprasījumam novērojama samazinoša tendence, tomēr kopumā priecē, ka arvien vairāk autovadītāji rūpējas par sava transportlīdzekļa drošību, " informē "Gjensidige Latvija" transporta produktu vadītāja Kristīne Mihailova.