Akumulatori, ko mūsdienās izmanto gan elektromobiļos, gan sadzīves tehnikā, gan dažādās viedierīcēs, patiesībā ir ļoti līdzīgi. Ārēji var atšķirties izmēri un pašas šūnas forma, taču vairumā gadījumu to elektroķīmiskā sastāva pamatā ir litija joni. Daži ražotāji akumulatorus izgatavo no cilindriskas formas litija jonu elementiem, bet citi – no taisnstūrveidīgiem. Arī sadzīves tehnikā tiek uzstādīti dažādu ģeometrisku formu elementi, taču konstrukcija vienmēr ir ļoti līdzīga.
Bažas par elektromobiļu akumulatoru izturību radās jau tad, kad tirgū parādījās pirmie "Nissan Leaf". Šīs bažas bija saprotamas, jo akumulatora izmaksas tajā laikā bija aptuveni 49 procenti mašīnas vērtības. Principā problēma tāda pati kā ar viedtālruni, tikai krietni dārgāka. Tomēr laika gaitā parādījās divas ļoti labas ziņas. Pirmkārt, pilnveidojoties tehnoloģijām, akumulatora naudiskais īpatsvars auto cenā samazinājās un šobrīd veido aptuveni 32% mašīnas vērtības.