Foto: Publicitātes foto
Auto ergonomikas jomā pēdējos gados tiek pārstāvēti divi atšķirīgi viedokļi. Daudzi ražotāji savas mašīnas aprīko ar skārienekrānu, savukārt citi atsevišķām funkcijām ievieš vecos labos fiziskos taustiņus. Lai arī taustiņi izskatās nedaudz vecmodīgi, tie tomēr ir ērtāki, kā arī, pēc speciālistu domām, palielina satiksmes drošību.

Tehnoloģijas ir uzlabojušās, taču riski pastāv joprojām

Pirmais sērijveida skārienekrāns debitēja 1986. gada modelī "Buick Riviera". Nepilnus četrus gadus vēlāk šī displeja ražošana tika pārtraukta, taču ne tāpēc, ka vecā katodstaru lampu tehnoloģija (CRT) nebija tam piemērota. Lēmumu noteica nelabvēlīgās lietotāju atsauksmes. Cilvēki sūdzējās, ka laikā, kad ekrānā kaut ko dara, uz šo procesu ir jākoncentrējas, bet tas savukārt novērš uzmanību no ceļa.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!