'Iveco ievieš komerctransporta attālināto diagnostiku
Foto: Publicitātes foto
"Iveco" saviem "Daily" klientiem sācis piedāvāt piekļuvi jauniem savienotajiem pakalpojumiem, kas mazinās vajadzību apkopju un remonta stacijas apmeklēt klātienē.

Izmantojot "Iveco" klientu apkalpošanas centru, klienti var iegūt sava komerctransporta attālinātu diagnostiku un veikt programmatūras bezvadu atjaunināšanu, tā maksimāli palielinot automašīnas darbspēju. Proti, tā vietā, lai dotos uz autoservisu, jaunā "Iveco Daily" pakalpojuma lietotājiem tagad nepieciešams vien apstāties, saņemt nepieciešamos atjauninājumus, pēc kā var turpināt ceļu.

""Iveco" klientu apkalpošanas centra eksperti var arī tiešā veidā sazināties ar autovadītāju, ja saņem informāciju, ka transportlīdzeklim drīzumā radīsies problēma," skaidro Ernests Jakubonis, "Iveco" pārstāvniecības Baltijas valstīs pārdošanas un mārketinga vadītājs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!