Izmantojot "Iveco" klientu apkalpošanas centru, klienti var iegūt sava komerctransporta attālinātu diagnostiku un veikt programmatūras bezvadu atjaunināšanu, tā maksimāli palielinot automašīnas darbspēju. Proti, tā vietā, lai dotos uz autoservisu, jaunā "Iveco Daily" pakalpojuma lietotājiem tagad nepieciešams vien apstāties, saņemt nepieciešamos atjauninājumus, pēc kā var turpināt ceļu.
""Iveco" klientu apkalpošanas centra eksperti var arī tiešā veidā sazināties ar autovadītāju, ja saņem informāciju, ka transportlīdzeklim drīzumā radīsies problēma," skaidro Ernests Jakubonis, "Iveco" pārstāvniecības Baltijas valstīs pārdošanas un mārketinga vadītājs.
Jaunais "Daily" ir aprīkojams arī ar progresīvu digitālo palīgu "Iveco Driver Pal", kuru vadītājs kontrolē ar balss komandām. "Alexa" tehnoloģija ļauj autovadītājam izmantot balss saziņu ar transportlīdzekli un citiem autovadītājiem, kā arī piekļūt "Iveco" tiešsaistes pakalpojumiem.
Papildu "Alexa" standarta funkcijām "Iveco Driver Pal" piedāvā ekskluzīvās "MyIveco" funkcijas, kas izstrādātas kopā ar "Amazon Web Services". Tās ļauj vadītājam pārbaudīt transportlīdzekļa stāvokli, iestatīt un vadīt navigācijas sistēmu, vajadzības gadījumā lūgt palīdzību, kā arī lūgt braukšanas stila padomus, lai ietaupīt degvielu un ceļotu droši.