Lai gan pirmie elektroauto arī parādījās vairāk nekā pirms simts gadiem, autobraucēji gan akumulatora, gan ūdeņraža mašīnas uztver ar zināmiem aizspriedumiem, uzskatot, ka to ekspluatācija saistīta ar lielāku risku. Par šo tēmu nākas dzirdēt visdažādākās lietas. Piemēram – elektroauto augstsprieguma strāva var iesist cilvēkam; šīs mašīnas nedrīkst lādēt, ja līst lietus, snieg vai ceļi ir slapji. Vai – ja elektroauto iekļūs negadījumā, izcelsies ugunsgrēks, ar kuru netiks galā pat profesionāli glābēji. Savukārt ūdeņradis nereti tiek pielīdzināts spēcīgām sprāgstvielām – sak', ja šāda mašīna avarēs, eksplozija nolīdzinās visu tuvāko apkārtni.
Eksperti, dzirdot šos priekšstatus, vien nošūpo galvu. Mīti parasti rodas tāpēc, ka cilvēki nezina vai nesaprot, kā darbojas iekārtas, vai nepamatoti sasaista dažādas lietas. "Cilvēki ir konservatīvi un bieži rīkojas, ieradumu vadīti. Tāpēc inovācijas un jauninājumi tiek uztverti ar aizdomām, un rodas arī dažādas teorijas par bīstamību," saka žurnāla "Klubs" auto apskatnieks un "Latvijas Gada auto" žūrijas biedrs Toms Timoško.