Foto: Publicitātes foto
Līdzīgi kā modes industrijā, arī auto nozarē skaistuma kritēriji laika gaitā mainās, taču – daži paliek nemainīgi. Viens no labākajiem piemēriem ir automobiļu lieli riteņu diski, kas apauti ar zema profila riepām – tā ir auto skaistuma klasika. Tāpēc jo patīkamāk, ka, izdabājot klientu kaprīzēm, ražotāji atrod jaunus veidus, kā apvienot skaistumu un komfortu.

Auto cienītāji strīdas par dažādiem jautājumiem, taču gandrīz vienprātīgi atzīst, ka lieli diski piestāv praktiski visām mašīnām. Šādi auto vienkārši izskatās skaistāk. Starp citu, diski kļūst arvien lielāki jau kopš 70. gadiem, un šī tendence ir aktuāla visos segmentos, tostarp pilsētas hečbeku, luksusa sedanu un sporta kupeju klasē.

Ražotāji uzklausa klientu vēlmes un jauniem modeļiem uzstāda arvien lielākus diskus. Piemēram, 2001. gada "Toyota RAV4" bija aprīkots ar 16 collu diskiem, bet jaunajai paaudzei tie ir izauguši jau līdz 19 collām. Masīviem krosoveriem pienākas īpaši lieli diski, tāpēc nav pārsteigums, ka "Hyundai Santa Fe" un "Volvo XC90" par papildu maksu var iegūt 20 collu diskus. "Lamborghini Urus", kas debitēja 2018. gadā, neoficiāli tiek uzskatīts par pirmo sērijveida auto, kam standarta aprīkojumā ir pat 23 collu diski.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!