Foto: Shutterstock
Ir pienācis iekšdedzes dzinēju "samazināšanas" laikmets, kad automašīnās tiek izmantoti piedziņas bloki ar arvien mazāku darba tilpumu, panākot ievērojami augstāku griezes momentu un lielāku jaudu.

"TotalEnergies" tehniskās nodaļas vadītājs Andžejs Hušatinskis norāda, ka mūsdienu "zaļie" dzinēji ir daudz komplicētāki un pieprasa arvien sarežģītākas motereļļas.

Neskatoties uz lielisko veiktspēju, ko spēj sniegt modernie samērā maza izmēra dzinēja, tiem piemīt arī vairāki mīnusi, kas var būtiski ietekmēt dzinēja kalpošanas laiku. Lai novērstu šos trūkumus, piemēram, lai izkliedētu kvēpus un samazinātu piesārņojumu, nepieciešams palielināt motoreļļas darba kapacitāti.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!