Foto: Shutterstock
Lietotas automašīnas pirkumam jābūt iepriecinošam notikumam, taču caurspīdīguma trūkums tirdzniecībā var prieku apslāpēt. Šajā ziņā situācija nav mainījusies, arī aizvien pieaugot elektroauto popularitātei. Daudzi braucēji pārsēžas elektromobiļos, lai samazinātu kaitīgos izmešus, ekspluatācijas un remonta izmaksas. Savukārt "carVertical" veiktajā pētījumā atklāts, ka elektroauto cieš no tiem pašiem krāpniecības veidiem, kā iekšdedzes dzinēja spēkrati. Tajā skaitā arī no nobraukuma viltošanas.

Arī elektroauto odometru var "attīt"

Lai arī valstis pamazām samazina elektrisko automašīnu izmantošanas labumus, šos spēkratus tāpat ir vieglāk uzturēt. Kā arī tehnoloģiskajā ziņā tie ir krietni attīstītāki nekā dīzeļa un benzīna automobiļi.

Taču diemžēl jebkuru elektroauto ir iespējams arī "attīt". Šādiem auto ir tieši tāds pats digitālais odometrs, kā jebkuram citam automobilim. Pie tam digitālo odometru manipulēt ir krietni vieglāk nekā mehānisku odometru, kas atrodams vecākos auto.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!