Foto: Publicitātes foto

Neraugoties uz piegāžu problēmām, "Toyota" 2022. gadā palielināja reģistrāciju skaitu par 23% un sasniedza jaunu pārdošanas rekordu. Periodā, kad Latvijas jauno auto tirgus pieauga par 13%, "Toyota" pārdeva 3461 jaunu auto, pārspējot otro vislabāk pārdoto zīmolu par 37%. "Toyota" tirgus daļa 2022. gadā sasniedza aptuveni 18%.

"Toyota" šobrīd īsteno elektrifikācijas stratēģiju ar cēlu moto "Laimi visiem!". Tās ietvaros zīmols piedāvā pašuzlādes hibrīdauto, uzlādējamos hibrīdauto, bateriju elektriskos auto, kā arī auto ar ūdeņraža degvielas šūnu dzinēju. No tiem vispopulārākais un Latvijas sabiedrībai izdevīgākais risinājums ilgtermiņa virzībā uz oglekļa neitralitāti šobrīd un arī tuvākajā nākotnē būs pašuzlādes hibrīdi. Tie 2022. gadā veidoja jau 59% no kopējā "Toyota" vieglo pasažieru automobiļu pārdošanas apjoma.

"Mūsu pozitīvo biznesa attīstību līdzās visaptverošajam pašuzlādes hibrīdu piedāvājumam noteica lojālie un jaunie klienti, kas mums uzticas automobiļu piegāžu jautājumos," sacīja Mika Elojarvi, "Toyota Baltic" prezidents.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!