Aizvadītajā gadā "Dacia" Baltijas valstīs pārdeva 2853 vieglās automašīnas un pakāpās par četrām pozīcijām vieglo automobiļu tirgū. Zīmola tirgus daļa bija 4,4%, kas ir par 1,4 procentpunktiem vairāk, salīdzinot ar 2021. gadu. Tas nodrošināja zīmolam vietu TOP-5 vieglo automašīnu tirgū. Zīmols ierindojās piektajā vietā pēc pārdošanas privātpersonu sektorā.
Pirktākais automobilis "Dacia" klāstā ir "Sandero". 2022. gadā Baltijas valstīs tika reģistrētas 837 šādas automašīnas. "Dacia Sandero" kļuva par Nr.1 savā segmentā pēc pārdošanas rezultātiem privātpersonām un iekļuva TOP-2 sarakstā visā B segmentā. "Sandero" aizņem arī lielu daļu no pārdošanas apjoma – vairāk nekā 82% no apjoma veido "Stepway" versija. "Sandero" ieņēma pirmo vietu "B-hatch" segmentā Lietuvā, otro vietu Latvijā un trešo Igaunijā. Kopš 2017. gada "Sandero" ir arī privātpersonu pirktākais auto Eiropā.
Otrajā vietā Baltijā ierindojās "Dacia Duster" ar piegādātajiem 1348 automobiļiem. C-SUV segmentā "Duster" ieņēma piekto vietu. Šogad salonos parādās "Duster Extreme" versija – vēl vairāk apvidus stilā ieturētā automobiļa piedāvājums no "Dacia".
Pērn "Dacia" klāstu papildināja jauns modelis "Jogger". Automašīnas piecvietīgā un septiņvietīgā versija ir izpelnījusies klientu interesi. Pagājušajā gadā tika pārdoti 274 "Jogger" automašīnas, padarot to par trešo populārāko "Dacia" modeli. "Jogger" ar LPG dzinēju pārdošanas apjomi veido gandrīz 47%, klienti visbiežāk izvēlas bagātīgo septiņvietīgo "Extreme" versiju ar rūpnīcā uzstādītu LPG iekārtu.
Divu degvielu dzinēji (benzīns/LPG) veido 24% no zīmola pārdošanas apjoma Baltijas valstīs. "Dacia" ir vienīgais ražotājs, kas piedāvā divu degvielu dzinējus (benzīns/LPG) visā savā vieglo automašīnu klāstā. "Dacia" piedāvājums, kurā ietilpst ekoloģiski, ekonomiski un praktiski "TCe 100 LPG" dzinēji, ir izraisījis lielu pircēju interesi. Katra trešā automašīna, kas tiek pārdota privātpersonām Baltijas valstīs, ir automašīnas ar rūpnīcā uzstādītu LPG iekārtu.
Kopš 2021. gada aprīļa Baltijas valstīs ir pasūtītas vairāk nekā 200 cenā pieejamā elektromobiļa "Dacia Spring" vienības. Pērnajā gadā tika pārdotas 145 šī modeļa vienības.
"Dacia" visiem klāsta modeļiem ir ieviesusi jaunu vizuālo identitāti, visas automašīnas auto salonos parādīsies ar jauno logotipu. Jaunais logotips uz automašīnām un jaunā, apvidus stilā ieturētā vizuālā identitāte līdz šī gada beigām būs redzama arī salonos un servisa centros.