Īpaši spilgti tas izpaužas autobūvē. Šīs nozares produkcija rada ceturto daļu oglekļa dioksīda emisijas, tāpēc tā steidz pāriet uz elektriskajiem bezizmešu auto. Turklāt Eiropas Parlaments ir lēmis, ka no 2035. gada Eiropas Savienībā vairs nebūs atļauts pārdot jaunas mašīnas ar iekšdedzes dzinēju.
Uzņēmums "Jaguar Land Rover" ir izvirzījis pat vēl ambiciozāku mērķi – tas ne vien plāno ražot elektroauto, bet līdz 2039. gadam panākt nulles emisiju jeb tā saukto neto nulli visās savās darbībās. Tas paredz izskaust ne tikai oglekļa dioksīda, bet arī citu klimatam kaitīgo gāzu emisiju. Viens no lielākajiem izaicinājumiem gan autobūves kompānijām, gan citu nozaru līderiem, kas vēlas sasniegt neto nulli, ir tehnoloģiju trūkums. Diemžēl daudzās jomās tās vēl nav izstrādātas.