28. martā Eiropas Savienības ministri beidzot apstiprināja daudz apspriesto plānu no 2035. gada bloka valstīs reģistrēt tikai tādus jaunos pasažieru un vieglos kravas auto ar iekšdedzes dzinēju, kuri darbojas ar klimatneitrālu degvielu. Tomēr, kā zināms, diskusijas par šo plānu joprojām turpinās.
Lēmuma pieņemšana nonāca strupceļā, kad Vācijas satiksmes ministrs Folkers Visings pēdējā brīdī noraidīja likumprojektu, ar kuru no 2035. gada būtu aizliegts reģistrēt jaunus pasažieru transportlīdzekļus ar iekšdedzes dzinēju. Galu galā politiķi Berlīnē un Briselē panāca vienošanos, taču kompromisu daudzi uztvēra neviennozīmīgi.
Turklāt gandrīz uzreiz radās šaubas par vēl svarīgāku projektu – smago kravas auto tirdzniecības ierobežojuma termiņu. Ne vien eksperti, bet arī ražotāji šaubās, ka nozares transformācija spēs dot vēlamo efektu.