Etron Airbaltic RIX
Foto: Kārlis Dambrāns/DELFI

Lai arī "Audi e-tron" elektromobilis ražošanā ir jau gandrīz piecus gadus, tā vārds Latvijā nebija locīts tik bieži kā aizvadītajās nedēļās saistībā ar nacionālās aviosabiedrības "AirBaltic" lēmumu iepirkt 12 šādus automobiļus – sak', kāpēc tieši prestižo "Audi" un kāpēc ne, piemēram, pieticīgāku "Škoda". Portāls "Delfi" no markas izplatītāja "Moller Baltic Import" uz nedēļas nogali testa braucienam ieguva tieši tādas pašas versijas automobili, lai noskaidrotu, kas tad īsti tas "Audi e-tron 50" ir un kāpēc tas pērn jauno auto tirgū izrādījies ekonomiski izdevīgāks pirkums pat par korejiešu elektromobiļiem.

Dārgi nopirkt


Ja šobrīd pavaicājat praktiski jebkuram automobiļu interesentam, ko viņš domā par jauniem elektromobiļiem, pirmā atbilde visdrīzāk būs, ka tie ir dārgi. Šobrīd vislētākais elektromobilis Latvijas tirgū ir "Dacia Spring", kas maksā no 22 390 eiro (ieskaitot PVN). Tas gan ir nepilnus četrus metrus garš, ar 45 zirgspēku "jaudīgu" motoru un līdz 160 kilometru sniedzamību – būtībā kā pirms 10 gadiem Eiropā samērā populārais mazcenas elektromobilis "Citroen C-Zero", kas derīgs braukšanai tikai pilsētā un piepilsētā. Ja salīdzinām ar tradicionāliem iekšdedzes auto, tad par šiem pašiem 22 tūkstošiem no "Dacia" piedāvājumā var iegādāties arī visdārgāko

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!