Tā kā Eiropas Savienības politiķi nepārprotami vada mūs pa zaļo kursu un arī uzņēmumi sev izvirza arvien augstākus ilgtspējības mērķus, tiek meklēti veidi, kā samazināt preču pārvadāšanai nepieciešamo auto izmešus. Elektriskā piedziņa un citas klimatneitrālas tehnoloģijas joprojām nav īpaši populāra uzņēmumu autoparku sastāvdaļa, tāpēc viens no risinājumiem ir ar biogāzi darbināmas kravas mašīnas.
Vairākās valstīs lielākie pārvadātāji, tostarp arī Baltijā, izvēlējušies dot priekšroku transportlīdzekļiem, kas tiek darbināti ar sašķidrinātu vai saspiestu dabasgāzi. Tam ir vairāki pozitīvi aspekti. Pirmais – šī tehnoloģija ir pietiekami labi attīstīta un viegli pieejama. Otrais – uzreiz iespējams būtiski samazināt daļu kopējās emisijas. Savukārt trešais – ekspluatācijas izmaksas ir līdzīgas kā dīzeļauto.
Pēdējais faktors īpaši svarīgs ir pārvadātājiem, kas strādā Rietumeiropā – tur klienti arvien stingrāk pieprasa pārvadāt preces pēc iespējas videi nekaitīgākā veidā. Tāpat dažās valstīs gāzes auto izmantošanu veicina arī dažādi procesi, kas palīdz amortizēt citas izmaksas. Ne mazāk svarīgi ir tas, ka uz rietumiem no Latvijas dabasgāzes uzpildes infrastruktūra ir daudz attīstītāka, un tas šādu transportu ļauj izmantot maksimāli efektīvi.