Foto: Publicitātes foto
Autobūve, tāpat kā daudzas citas nozares, pašā pamatā ir uzņēmējdarbība, kuras mērķis ir gūt peļņu. Protams, ne visi modeļi ir rentabli. Patiesībā daži ir pat ļoti nerentabli, tomēr atmaksājas citos veidos. Autorūpniecībā tos sauc par halo modeļiem. Starp citu, tos ražo ne tikai superauto zīmoli, bet arī ikdienišķas kompānijas.

Mašīna, kas veido tēlu

Latviešu valodā "halo" ir mirdzošs gredzens ap sauli vai kādu citu debess ķermeni. Respektīvi – optisks efekts. Angļu valodā šis vārds tiek lietots arī, lai apzīmētu noteiktas mašīnas, tiesa, latviešu valodā šīs nozīmes nav. Taču doma ir šāda: tie ir modeļi, kuri strādā kā uzņēmuma seja, veiksmes stāsta veicinātāji, tehnoloģiskā progresa demonstrācija un ekskluzīva dizaina nesēji. Tāpēc tie ražotājiem ir ārkārtīgi svarīgi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!