Foto: Shutterstock
Auto industrija piedzīvo sarežģītu pārejas periodu. Prasības samazināt piesārņojumu liek pakāpeniski atteikties no iekšdedzes dzinējiem, taču elektrifikācijai nozare vēl nav pienācīgi sagatavojusies. No otras puses, šim periodam ir savas priekšrocības. Cilvēkiem, kas meklē jaunu auto, izvēlēties savām vajadzībām piemērotāko spēka agregātu tagad ir vairāk iespēju nekā jebkad agrāk. Turklāt atkarībā no ceļošanas paradumiem ilgtermiņā var pat izdoties ietaupīt naudu.

Izvēle ir ļoti plaša

Kā zināms, Eiropā no 2035. gada ir plānots aizliegt jaunu iekšdedzes auto tirdzniecību. Taču, kamēr šis ierobežojums nav stājies spēkā, cilvēki, kas meklē jaunu un pieejamu mašīnu, joprojām var pirkt, piemēram, "Dacia Sandero" ar trīs cilindru motoru, kas maksā mazāk nekā 14 tūkstošus eiro. Par aptuveni 22 tūkstošiem var iegādāties pilsētas apvidnieks, teiksim, "Ford Puma". Tam viena litra benzīna dzinējs darbojas kopā ar tā saucamo vieglo hibrīdu. Aptuveni tikpat maksātu arī bāzes versijas "Toyota Yaris" hibrīds.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!