Lai uzlabotu satiksmes drošību uz Rīgas apvedceļa (A5) (Salaspils–Babīte) posmā no divlīmeņu mezgla ar Jelgavas šoseju (A8) līdz divlīmeņu mezglam ar Liepājas šoseju (A9) (22.–34. km) veiktas satiksmes organizācijas izmaiņas, likvidējot 32 kreisos pagriezienus no un uz apvedceļu A5.
Kreisie pagriezieni saglabāti atsevišķos krustojumos, kur nogriešanās ir uz un no ceļiem ar zemu intensitāti, informēja "Latvijas Valsts ceļi".
Turpmāk satiksme tiks virzīta caur: Rīgas apvedceļa (A5) un Liepājas šosejas (A9) divlīmeņu mezglu; Rīgas apvedceļa (A5) un reģionālā autoceļa Rīga–Jaunmārupe (P132) divlīmeņu mezglu un Rīgas apvedceļa (A5) un Jelgavas šosejas (A8) divlīmeņu mezglu.
Kreisie pagriezieni ir viens no bīstamākajiem manevriem satiksmē, īpaši bīstami tie ir uz tik noslogota valsts galvenā autoceļa kā Rīgas apvedceļš. Satiksmes intensitāte uz Rīgas apvedceļa (A5) posmā starp Jelgavas šoseju (A8) un Liepājas šoseju (A9) ir vairāk nekā 14 000 transporta vienību diennaktī, no kurām 20% ir kravas transports.
Apvedceļa posmā starp Jelgavas un Liepājas šosejām pēdējo sešu gadu laikā notikuši vairāk nekā 65 ceļu satiksmes negadījumi, kuros cietuši vai ievainoti vairāk nekā 70 cilvēki, bet bojā gājuši trīs.
Satiksmes organizācijas izmaiņas veiktas ar ceļazīmju un horizontālo apzīmējumu palīdzību un ir plānoti kā īstermiņa satiksmes drošības uzlabojumi līdz autoceļa A5 pārbūvei par automaģistrāli.