Uz jautājumu, "vai tu vai kāds tavs ģimenes loceklis vai draugs ir iekļuvis bīstamā situācijā tālruņa lietošanas dēļ", 17% atbildēja, ka jā, kas nozīmē, ka gandrīz katrs piektais aptaujas dalībnieks ir piedzīvojis bīstamu situāciju uz ceļa mobilā tālruņa lietošanas dēļ.
Tikai 24% aptaujāto autovadītāju atzina, ka, atrodoties pie stūres, nelieto mobilo tālruni. Tālrunis visbiežāk tiek lietots sarunām, izmantojot "brīvroku" funkciju, un navigācijai. 12% Latvijas vadītāju atzina, ka veic sazvanīšanos, arī esot pie stūres, neizmantojot "brīvroku" funkciju, savukārt 14% respondentu atklāja, ka braukšanas laikā ierunā balss ziņas, čato un pārskata interneta portālus.
Citās Baltijas valstīs vērojama līdzīga situācija. Lietuvā mobilo tālruni pie stūres lieto 73% respondentu, kas ir par četriem procentpunktiem vairāk kopš pagājušā gada, kamēr Igaunijā 74%, kas ir par vienu procentpunktu vairāk.
Latvijā par tālruņa, piezīmjdatora, planšetdatora vai viedierīces lietošanu, ja transportlīdzeklis atrodas kustībā, transportlīdzekļa vadītājam piemēro brīdinājumu vai naudas sodu no 25 līdz 100 eiro. Lietuvā šī gada maijā ir veiktas izmaiņas ceļu satiksmes noteikumus, nosakot, ka, ja persona tiks pieķerta, lietojot mobilo tālruni pie stūres atkārtoti, autovadītājam papildus naudas sodam, kas ir no 60 līdz 90 eiro, uz diviem mēnešiem tiks liegta piedalīšanās ceļu satiksmē.
Aptaujā, kuru "If" veica Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, piedalījās nedaudz vairāk par 3000 cilvēkiem.