Šā gada pirmajos sešos mēnešos Latvijā par 19% audzis jaunu auto pirkumu skaits, un, ja salīdzina ar šo paša laika periodu pirms gada, populārākā marka joprojām ir "Toyota", kurai seko "Škoda" un "Volkswagen", liecina "Citadele Leasing" apkopotie dati.
Ar ko skaidrojama "Toyota" popularitāte?
"Toyota" zīmola popularitāti būtiski veicina juridisko personu pieprasījums pēc šīs markas automobiļiem – uzņēmumu reģistrēto "Toyota" skaits pirmajā pusgadā ir gandrīz divkārt lielāks nekā tuvākajiem sekotājiem – "Volkswagen" un "Škoda".
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit