'PRO BRO Group' tuneļveida automazgātava - 2
Foto: Publicitātes foto
Pirmdien, 4. septembrī, uzkopšanas pakalpojumu uzņēmums "PRO BRO Group" atklāja pirmo tuneļveida automazgātavu Rīgā, Juglas ielā 95C, automazgātavas izveidē investējot gandrīz sešus miljonus eiro. Līdz 2025. gadam paredzēts Latvijā uzbūvēt ap 10 automazgātavu, līdztekus uzsākot būvdarbus citās Eiropas valstīs.

"Express" automazgātavā katra automašīna tiek nomazgāta vien 96 sekundēs. Šeit ierīkotas trīs iebraukšanas rindas un putekļu sūcēju zona ar 21 vietu. Līdz pat 90% no mazgāšanas procesā izmantotā ūdens tiek pārstrādāti un novadīti atpakaļ otrreizējai izmantošanai.

Līdz šim "PRO BRO Group" noslēdzis jau septiņus līgumus par automazgātavu attīstību un nomu Latvijā. Uzņēmums plāno līdz 2024. gada beigām atvērt vēl trīs automazgātavas. Vienlaikus uzņēmums meklē gruntsgabalus un attīstības partnerus Igaunijā un Polijā, bet Somijā kopā ar vietējiem partneriem jau dibina uzņēmumu un plāno pirmos 10 objektus. Kopumā uzņēmuma plānos ir panākt, lai pēc pieciem gadiem tam piederētu jau 100 "PRO BRO Express" franšīzes tuneļveida automazgātavu dažādās Eiropas valstīs.

"Gatavojoties paplašināties ārpus Lietuvas, pārstrukturējām uzņēmumu un atjaunojām tā vizuālo identitāti. Gan Lietuvā, gan ārzemēs visas uzņēmuma "express" tuneļveida automazgātavas jau darbojas ar "PRO BRO Express" nosaukumu. Tuvākajiem pieciem gadiem mums ir ambiciozs mērķis īstenot attīstību visā Eiropā, un to konsekventi uzsākam mūsu mājvietas tuvumā – Baltijas reģionā," stāsta "PRO BRO Group" valdes loceklis un izpilddirektors Igns Pranskevičs.

"PRO BRO Express" tuneļveida automazgātavu tīkla klientiem ir pieejams mēneša vai gada abonements. Savukārt tie klienti, kuriem auto mazgāšana tik bieži nav nepieciešama, var internetā iegādāties "Smart e-Pay" vienreizējo mazgāšanu, tādējādi norēķinoties bezkontakta veidā un izvairoties no stāvēšanas rindā.

Tīkla attīstība notiek pēc franšīzes uzņēmējdarbības modeļa – 14 no 16 Lietuvā esošajām "PRO BRO Express" tuneļveida automazgātavām tiek pārvaldītas tieši šādā veidā. Arī Latvijas automazgātava darbojas uz franšīzes pamata.

Uzņēmumam pieder zīmols "Švaros broliai", kas pārvalda piecus auto uzpucēšanas servisa centrus, 21 pašapkalpošanās automazgātavu tīklu un telpu uzkopšanas uzņēmumu. Koncernā un tā uzņēmumos strādā vairāk nekā 750 darbinieku. Pēc neauditētajiem datiem "PRO BRO Group" konsolidētie ieņēmumi 2022. gadā bija 25,5 miljoni eiro, kas ir par 51% vairāk nekā 2021. gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!