Neskatoties uz samērā augsto lojalitāti "Tesla" zīmolam, ievērojama daļa šīs markas elektromobiļu īpašnieku atgriežas atpakaļ pie saknēm – benzīna automobiļa, liecina "S&P Global Mobily" aptauja.
Īpaši aktuāla šī problēma ir "Tesla Model Y" elektromobiļa īpašniekiem – trešā daļa "Tesla" pašlaik mazākā modeļa īpašnieki kā savu nākamo automobili izvēlas benzīna apvidus automobili vai pikapu. Pati "Tesla" cer, ka šo problēmu atrisinās, tiklīdz ražošanā beidzot pēc vairāku gadu atlikšanas nonāks elektriskais pikaps "Cybertruck".
Turklāt "Tesla Model Y" ir elektromobilis ar klientu visaugstāko lojalitāti markai savā segmentā, sasniedzot 37,3 procentus; otrajā vietā ir "Ford Mustang Mach-E" ar 18,5%. Kā liecina aptauja, 70,5% klientu pēc "Tesla Model Y" iegādājas vēl vienu elektromobili, tomēr pārējie atgriežas pie iekšdedzes dzinēja apvidus automobiļa vai pikapa.