Neskatoties uz samērā augsto lojalitāti "Tesla" zīmolam, ievērojama daļa šīs markas elektromobiļu īpašnieku atgriežas atpakaļ pie saknēm – benzīna automobiļa, liecina "S&P Global Mobily" aptauja.
Īpaši aktuāla šī problēma ir "Tesla Model Y" elektromobiļa īpašniekiem – trešā daļa "Tesla" pašlaik mazākā modeļa īpašnieki kā savu nākamo automobili izvēlas benzīna apvidus automobili vai pikapu. Pati "Tesla" cer, ka šo problēmu atrisinās, tiklīdz ražošanā beidzot pēc vairāku gadu atlikšanas nonāks elektriskais pikaps "Cybertruck".
Turklāt "Tesla Model Y" ir elektromobilis ar klientu visaugstāko lojalitāti markai savā segmentā, sasniedzot 37,3 procentus; otrajā vietā ir "Ford Mustang Mach-E" ar 18,5%. Kā liecina aptauja, 70,5% klientu pēc "Tesla Model Y" iegādājas vēl vienu elektromobili, tomēr pārējie atgriežas pie iekšdedzes dzinēja apvidus automobiļa vai pikapa.
Uz citu marku automobiļiem pārsēžas arī "Tesla" elektriskā flagmaņa "Model S" īpašnieki, kuru lojalitāte markai krītas līdz ar modeļa vecuma pieaugumu ("Tesla Model S" tirgū nonāca 2012. gadā). Visbiežāk "Model S" braucēji pārsēžas uz elektrisko "Lucid Air", "Rivian R1T", "Mercedes-Benz EQS" un "Rivian R1S". Tikai 11,7 procenti "Model S" īpašnieku pārsēžas uz tās pašas markas "Model X", bet 7,9% – uz "Model 3".
Kas attiecas uz "Tesla Model 3", tad pie šīs pašas markas paliek 72,8% klientu. 40,3% no tiem iegādājas "Model Y", bet 26,1% paliek uzticīgs tam pašam, bet jaunāka izlaiduma gada modelim.
Pagaidām "Tesla" nepiedāvā neko lielu apvidus automobiļu un pikapu cienītājiem. Pirmais "Tesla" elektriskais pikaps "Cybertruck", kas tika prezentēts vēl 2019. gadā, pastāvīgi tika atlikts, tomēr pirmie tā eksemplāri no konveijera Teksasā noripoja šī gada jūlijā, par diviem gadiem kavējot sākotnēji solīto termiņu. Tomēr "Cybertruck" sērijveida ražošana tā arī nav uzsākta, pagaidām amerikāņu autoražotājs to sola uzsākt līdz gada beigām.