Foto: Publicitātes foto
Laiki, kad sportiskie auto bija aprīkoti ar lieliem dzinējiem, patērēja daudz benzīna un skaļi rūca, drīzumā var kļūt par nostalģiskām atmiņām. Emisijas ierobežojumi liek ražotājiem samazināt dzinējus un pāriet uz elektrifikāciju. Šāda tendence nav peļama, ja uz automašīnu raugās tikai kā uz transportlīdzekli. Savukārt auto entuziasti pret elektrisko piedziņu izturas skeptiski vai pat noraidoši.

Iekšdedzes dzinēju ēras beigas

Dinamikas ziņā elektriskā piedziņa jau ir pierādījusi savu pārākumu pār iekšdedzes motoriem. Tādi elektriskie superauto kā "Rimac Nevera" un "Lotus Evija" viegli pārspēj pat jaudīgos tradicionālos auto. Turklāt vakarējos supersprinterus pie luksofora var noskriet ne tikai sporta modeļi, bet arī tādi salīdzinoši praktiski četru durvju braucamie kā "Tesla Model S Plaid" un "Porsche Taycan Turbo S", kas līdz 100 km/h paātrinās mazāk nekā 2,5 sekundēs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!