MISC 2.0 - 25486
Foto: Publicitātes foto
Ar mērķi informēt iedzīvotājus par ūdeņradi kā nākotnes enerģijas nesēju, Latvijā Latvijas Ūdeņraža asociācijas koorinētās inicatīvas "JIVE 2 CEE Hydrogen Bus Roadshow" ietvaros no 18. septembra līdz 29. septembrim Rīgā, Jelgavā un Valmierā notika ar ūdeņradi darbināmā autobusa testi.

Savukārt Rīgā, starptautiskā forumā "Ūdeņradis mobilitātei un enerģijai" tikās Latvijas un Eiropas enerģētikas eksperti un tehnoloģiju piegādātāji, kuri apmainījās ar pieredzēm par efektīvu ūdeņraža pielietojumu, izaicinājumiem un finansējuma piesaisti.

Eiropas Savienības (ES) noteikumi paredz, ka līdz 2031. gadam uz ES galvenajiem autoceļiem ik pēc 200 kilometriem jābūt ūdeņraža uzpildes stacijai. Lai arī Latvija ir vienīgā Baltijas valsts, kurā ir ūdeņraža uzpildes stacija, tā ir arī vienīgā Baltijas reģionā, kurai nav ūdeņraža izmantošanas stratēģijas, tādēļ Latvijas Ūdeņraža asociācija ar partneriem aktīvi strādā, lai parādītu iespējas ūdeņraža efektīvam pielietojumam enerģētikā un citās jomās.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!