Savukārt Rīgā, starptautiskā forumā "Ūdeņradis mobilitātei un enerģijai" tikās Latvijas un Eiropas enerģētikas eksperti un tehnoloģiju piegādātāji, kuri apmainījās ar pieredzēm par efektīvu ūdeņraža pielietojumu, izaicinājumiem un finansējuma piesaisti.
Eiropas Savienības (ES) noteikumi paredz, ka līdz 2031. gadam uz ES galvenajiem autoceļiem ik pēc 200 kilometriem jābūt ūdeņraža uzpildes stacijai. Lai arī Latvija ir vienīgā Baltijas valsts, kurā ir ūdeņraža uzpildes stacija, tā ir arī vienīgā Baltijas reģionā, kurai nav ūdeņraža izmantošanas stratēģijas, tādēļ Latvijas Ūdeņraža asociācija ar partneriem aktīvi strādā, lai parādītu iespējas ūdeņraža efektīvam pielietojumam enerģētikā un citās jomās.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit