Foto: Publicitātes foto
Elektromobiļus vēl aizvien pavada dažādi nostāsti, mīti un nepamatota piesardzība potenciālajos lietotājos. Piemēram, ka braukšana ar elektroauto kardināli atšķiras no braukšanas ar klasisku iekšdedzes dzinēja mašīnu. Protams, ir dažas nianses, kas saistītas ar elektromobiļa vadību, taču atšķirības nav tik lielas, kā sākumā varētu šķist.

Daudzi, kas ir izmēģinājuši gan elektroauto, gan tradicionālās mašīnas ar iekšdedzes dzinēju un automātisko pārnesumkārbu, visticamāk atzīs – atšķirības starp šīm transportlīdzekļu kategorijām pastāv, taču tās ir patiešām nelielas.

Kā norāda "Renault" sabiedrisko attiecību un komunikācijas koordinators Baltijas valstīs Mindaugs Plukis, visizteiktāk atšķirības jūtamas akseleratora nospiešanas brīdī, jo elektromobiļa paātrinājums ir straujāks, vienmērīgāks un braucēja ķermenis spēcīgāk ieguļ sēdeklī.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!