Jaunās paaudzes "Toyota C-HR" modeļa pirmās automašīnas Latvijā ieradīsies 2024. gada janvārī.
Pilnīgi jaunais "Toyota C-HR" Latvijā būs pieejams ar diviem hibrīddzinējiem, kuros elektriskā piedziņa apvienota ar 1,8 vai 2 litru benzīna motoru. "C-HR" izmanto jaunāko 5. paaudzes hibrīda tehnoloģiju, kas nodrošina klasē labāko līdzsvaru starp lielāku jaudu un zemākiem izmešiem. Pēc jaunā gada būs pieejams arī priekšpiedziņas "plug-in" hibrīds.
Galvenie komponenti jaunās "C-HR" jaunajā stilā ir durvju rokturi, kas piekļaujas virsbūves profilam. "Toyota" šādu risinājumu izmanto pirmo reizi. Dinamisko eksterjeru papildina vēl īsākas pārkares un lieli riteņi ar diametru līdz 20 collām. Kontrastējošajam melnajam jumtam ir svaiga divtoņu krāsa, kas seko virsbūves izliekumiem un pagarinās līdz aizmugurei, tā izceļot mašīnas izteiksmīgās proporcijas.
"Toyota" mērķis bija radīt auto, kurā ņemtas vērā vadītāja vajadzības, bet redzamība un ergonomika ļauj pilnībā koncentrēties uz braukšanu. Intuitīvu un personisku lietošanas pieredzi nodrošina "C-HR" interjera ekosistēma, kas pasažieriem ar tālruņa lietotni, skārienpaneli un balss komandām ļauj kontrolēt virkni automašīnas funkciju.
"Toyota C-HR" ir digitāls 12,3 collu kombinētais instrumentu panelis, kura augstas izšķirtspējas displejā vadītājam tiek atainota visa viņam nepieciešamā informācija, tai skaitā "Toyota Safety Sense" drošības un vadītāja atbalsta sistēmu rādījumi. Jaunākā "Toyota Safety Sense" aktīvās drošības un vadītāja atbalsta funkciju pakotne, kurai paredzēti regulāri atjauninājumi un papildinājumi, ir iekļauta standarta aprīkojumā.
"Toyota C-HR" ir arī pirmais auto savā klasē, kuru ar viedtālruņa palīdzību var novietot stāvvietā, vadītājam atrodoties ārpus mašīnas. Digitālā atslēga savukārt nodrošina mašīnas atbloķēšanu un dzinēja iedarbināšanu, izmantojot tālruni.