Autobraucējiem nevajadzētu steigties gada tumšākajos mēnešos izlikt transportlīdzekli pārdošanā kādā no interneta sludinājumu portāliem. Izdevīgāk ir nogaidīt un pārdot auto martā, kad "carVertical" portālā klienti ģenerē 8,2% no visām gada laikā veidotajām vēstures atskaitēm, aprīlī (8,4%) vai maijā (8,5%). Šie dati norāda uz to, ka, iespējams, pavasarī pieprasījums ir augstāks nekā ziemas mēnešos. Vairums pircēju, kas vēlas iegādāties jaunu spēkratu, parasti atliek pirkšanu līdz siltāka gadalaika iestāšanās, lai izvairītos no piedalīšanās ceļu satiksmē, kad ceļu stāvoklis ir apgrūtinošs.
"Pavasarī braukt ir vieglāk, jo dienas ir garākas, uz ceļa nav tik daudz šķēršļu vai traucējumu, kā, piemēram, slideni vai sniegoti ceļi. Mazāk pieredzējuši autovadītāji labprātāk uzsāk autobraucēja gaitas, braucot ar auto drošākos ceļu apstākļos, kas ietekmē pieprasījumu tirgū," paskaidro Mats Buzelis, auto nozares eksperts un "carVertical" komunikācijas vadītājs.