Iveco Eurocargo
Foto: Publicitātes foto

"Iveco" veicis uzlabojumus savā "Eurocargo" un tagad piedāvā visu laiku modernāko un vēsturiski nozīmīgo šī modeļa versiju. Tam ir jauna dizaina digitālais kokpits, jaunas braukšanas palīgsistēmas (ADAS), digitālie pakalpojumi ar mūsdienīgu savienojamību un, pateicoties pilnveidotām saspiestās dabasgāzes (CNG) iekārtām, vēl lielāka ilgtspēja.

"Iveco" ir nozares līderis alternatīvo degvielu jomā – tā CNG sistēma ļauj ievērojami samazināt kopējās ekspluatācijas izmaksas (TCO) un CO2 emisiju. Izmantojot biometānu, CNG transportlīdzekļu CO2 izmeši salīdzinājumā ar līdzvērtīgiem dīzeļauto sarūk pat par 90%. Tagad "Eurocargo" visā modeļu klāstā tiek izmantoti pilnīgi jaunas paaudzes "Tector 7" CNG dzinēji, tādējādi tas kļūst par vienīgo 12–19 t kravas auto, kas piedāvā dabasgāzes opciju autoparkiem, kuri vēlas samazināt kaitīgās emisijas.

Jaunais 6,7 litru CNG dzinējs ir pieejams trīs versijās: ar 220, 250 vai 280 zirgspēku jaudu. Uzlabota arī CNG izmantošana garajās distancēs: gāzes tvertnes tilpums ir līdz pat 1100 litriem, turklāt pēc izvēles modelim ir pieejama 115 litru tvertne, kas nodrošina lielāku nobraukumu, bet neatstāj negatīvu iespaidu uz pārvadājamās kravas apjomu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!