Ja pirms pieciem gadiem uz ielām bija sastopami vien pāris simti elektroauto, tad šodien to jau ir vairāk nekā 5758. "Pirmie elektroauto vadīšanas mēneši un pirmā ziema elektroauto vadītāja krēslā, protams, ir nedaudz riskantāks laiks arī no apdrošināšanas sabiedrības viedokļa, tomēr šobrīd nevarētu teikt, ka ziemas mēnešos elektroauto rastos ievērojami lielāki bojājumi nekā automašīnām ar iekšdedzes dzinēju," saka "If" transportlīdzekļu atlīdzību grupas vadītājs Ģirts Kubliņš.
Lai arī elektroauto ir daudzas funkcijas, kas paaugstina braukšanas drošību un komfortu, piemēram, ātra auto salona uzsildīšana un laba automašīnas vadības tehnoloģija, tomēr ziema var būt laiks, kad elektroauto vadīšana var sagādāt negaidītus pārsteigumus.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit