Foto: Publicitātes foto
2023. gads auto nozarē iezīmējās ar stabilizēšanos pēc vairākiem izaicinājumiem pilniem gadiem. Vieglo pasažieru automobiļu tirgus kopumā auga par 10% salīdzinājumā ar 2022. gadu un reģistrāciju apjoms ir atgriezies 2019. gada līmenī.

Aizvadītajā gadā "Škoda" klientiem Latvijā piegādāja 2669 vieglos pasažieru automobiļus, kas ļāva sasniegt jaunu rekordu tirgus daļā – 14,4%. 2023. gadā "Škoda" savus apjomus Latvijas tirgū audzēja par 38% attiecībā pret iepriekšējo gadu.

Pagājušā gada rezultātu komentē Māris Jansons, "Škoda" izplatītāja "Auto 100" vadītājs Latvijā: "Šo rezultātu bija iespējams sasniegt, pateicoties neatlaidīgam uz klientu vērstam "Škoda" dīleru darbam, pozitīvam tirgus pieprasījumam, atraktīvam produktu portfelim, kā arī stabilizējoties piegāžu ķēdēm. "Škoda" zīmols 2023. gadā bija privātpersonu izvēle Nr.1, kas apliecina uzticību mūsu dīleru tīklam un produktam. "Škoda" zīmols joprojām ir ļoti augstu un atzinīgi novērtēts juridisko personu un autoparku pārvaldītāju vidū sava izdevīguma, praktiskuma un ietilpības dēļ. Salīdzinot ar 2022. gadu, zīmols ir būtiski uzlabojis savas pozīcijas tirgū, un ieņem otro vietu starp pārdotākajiem vieglo automobiļu zīmoliem Latvijā".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!