Visvairāk rūsējošie modeļi no Āzijas ir vismaz desmitgadīgi "Lexus RX", turpat arī "Mitsubishi Outlander" un "ASX" apvidnieki, kā arī joprojām "Mazda" modeļi. Izrādās, ka "brūnais mēris" līp arī ar kvalitāti un izturību izslavētajai "Toyota", vēsta studijas "Studio 3B" raidījums "TV Autoziņas".
Bet kā tad "rūsiņu" topā izskatās Eiropas ražotāji? "Krown" pārstāvis atklāj, ka pēdējos gados arvien biežāk grēko "Volkswagen" koncerna ražojumi, arī zviedru "Volvo". Un, kā bieži lasāms forumos, krāsas burbuļus un brūnus pleķus mūsu apstākļos prasmīgi prot izaudzēt arī citi "premium" vāģi – "Mercedes-Benz", "Jaguar" un "Land Rover" (tostarp "Range Rover").
Bet tagad uzmanību izstrādājumiem, kas "Krown Latvija" ieskatā rūsē nu ne tā ka nemaz, bet noteikti mazāk. Tie ir dienvidkorejiešu "Hyundai" un "Kia", kā arī franču "Renault", "Peugeot" un "Citroen" automašīnas, kas nepamatoti tiek uzskatītas par nepiemērotām mūsu ziemām.
Tāpat jāuzslavē "Opel", kas savulaik bija sinonīms rūsai, bet līdz ar "Astra" un "Insignia" modeli "Opel" ir pamatīgi pielicis pūles pretkorozijas aizsardzībai jau no rūpnīcas.
Šis apkopojums ir subjektīvs un izriet no "Krown Latvija" klientu profila. Pārsvarā tās ir 10 - 15 gadus un pat vecākas automašīnas. Taču boksos iebrauc arī jaunāki auto, un novērojumi nav iepriecinoši – rūsē viss un visi.