Foto: Publicitātes foto
Tāpat kā citās industrijās, arī autobūvē zīmola maiņa jeb tā sauktais rebrendings nav nekas neparasts. Daži uzņēmumi to dara, cenšoties atbrīvoties no problemātiskas pagātnes, bet citi – lai demonstrētu progresu. Nozarē, kurā konkurence ir sīva un cilvēku vajadzības strauji mainās, periodiska zīmola atjaunošana kļūst par būtisku stratēģiju, lai saglabātu konkurētspēju.

Jauns vārds no Dienvidkorejas

Zīmolu mēdz atjaunināt dažādu iemeslu dēļ. Piemēram, uzņēmumi bieži maina nosaukumu reputācijas krīzes laikā. Tas ļauj pagātnes kļūdas un skandālus nogremdēt aizmirstībā. Cits scenārijs varētu būt saistīts ar uzņēmumu apvienošanos vai modernizāciju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!