Aizvadītajā gadā "Volkswagen" (VW) bija pieprasītākais zīmols Latvijā elektrisko automobiļu tirgū – pārdošanas apjoms salīdzinājumā ar 2022. gadu pieauga par 111%.
Rezultātus veicināja ambīcijas un stratēģiskā mērķtiecība, kā arī aizvien lielāka "ID." modeļu saimes popularitāte, "ID.4", "ID.3" un "ID.Buzz" modeļiem pērn ierindojoties starp pieprasītākajiem VW elektriskajiem automobiļiem Latvijā.
"Pirmais "ID.3", kas tika prezentēts 2019. gadā un gadu vēlāk nonāca arī Latvijā, iemiesoja VW apņemšanos kļūt par vadošo elektromobiļu ražotāju pasaulē un Latvijā. Trīs gadu laikā šis mērķis ir sasniegts. VW panākumu pamatā ir mērķtiecīga e-mobilitātes stratēģijas īstenošana visos organizācijas līmeņos, sākot ar ražošanu un importu un beidzot ar dīleru darbību. Raugoties uz 2024. gadu, mūsu mērķis ir vēl vairāk palielināt elektrisko automobiļu tirgus daļu, stiprinot līderpozīciju visās Baltijas valstīs. Šogad, kad VW Baltijas valstīs svin zīmola 30 gadu jubileju, īpaši piedāvājumi un paplašināts "ID." modeļu klāsta piedāvājums sniegs papildu priekšrocības klientiem, kuri jau ir apliecinājuši savu atbalstu, nostiprinot mūsu pozīcijas kā primārā klientu izvēle," norāda VW zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justas Nekrošus.