Foto: Publicitātes foto

Viena no "Volkswagen" veiksmīgākajiem apvidus modeļiem – "Tiguan" – trešā paaudze tagad ir pieejama Latvijā.

Papildu iecienītajiem benzīna (eTSI) un dīzeļdzinējiem (TDI), jaunais "Tiguan" pirmo reizi ir pieejams arī kā "plug-in" hibrīds (eHybrid), kas ļauj ar elektroenerģiju nobraukt līdz pat 120 kilometriem (WLTP) un nodrošina 50 kW līdzstrāvas ātrās uzlādes iespēju.

Latvijā modeļi ar benzīna dzinēju ar daļējā hibrīda piedziņu maksā no 31 300 eiro, bet "eHybrid" – no 37 200 eiro, ieskaitot valsts atbalstu 2250 eiro apmērā. Tāpat arī pieejami VW Baltijas 30 gadu jubilejas modeļi ar īpašu papildu aprīkojuma klāstu.

Jaunajam automobilim ir viena no labākajām aktīvajām šasijām savā segmentā, jauna intuitīva informācijas un izklaides sistēma un jaunā adaptīvā balstiekārtas kontroles sistēma "DCC Pro", kas optimizē komfortu un dinamiku.

Jauns ir arī digitālais displejs "Digital Cockpit", papildinātās realitātes acs līmeņa (head-up) displejs, kā arī rotējošais slēdzis ar mazizmēra ekrānu, kas izvietots viduskonsolē, ar kuru iespējams regulēt braukšanas režīmus un audio sistēmas skaļumu.

Papildaprīkojumā pieejama "premium" līmeņa pneimatiskās masāžas funkcija priekšējiem sēdekļiem, kā arī "IQ.Light HD matrix" priekšējie lukturi.

Jaunais "Tiguan" ir tikai par 30 mm garāks (4539 mm) nekā tā priekšgājējs, bet bagāžas nodalījuma tilpums ir palielinājies par 37 litriem, sasniedzot 652 litrus.

Jaunā "Tiguan" dzinēju klāstā ir dažādas piedziņas, tostarp ekonomisks 1,5 "eTSI" benzīna dzinējs ar 48 voltu daļējā hibrīda tehnoloģiju, atkarībā no versijas nodrošinot 130 ZS vai 150 ZS jaudu. No dīzeļdzinējiem tiek piedāvāts divu litru dzinējs, kas pieejams ar 150 ZS un jaudīgāku "4Motion" versiju ar 193 ZS.

Būtiski, ka jaunais "Tiguan" visās versijās tagad būs pieejams tikai ar automātisko (DSG) pārnesumkārbu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!